Telephonining Skills for receptionists and call centers (in-company)

Deze training is ontworpen voor het verbeteren van spreektechnieken voor administratieve functies. Het bevat verschillende vormen van telefoon conversaties, onderhandeling, omgaan met klachten, onderhandelen met klanten, interpersoonlijke communicatie en welkom heten van zakelijke contacten. Door het oefenen met verschillende rollenspelen leert de deelnemer snel te denken en vloeiend te spreken alsmede gebruik te maken van passend taalgebruik en het toepassen van nieuw idioom en vocabulaire op speelse en onderhoudende wijze.

Lesplanning & kosten
2 dagdelen
Cursusgeld: EUR 2,000 (per groep). Vrijgesteld van BTW
Trainingsmateriaal: EUR 30,- per persoon
Maximale groepsgrootte: 10
Certificaat

Zakelijk Engels op maat

Het is mogelijk om een maatwerk training te leveren waarin we specifieke informatie en onderwerpen behandelen die toepasbaar zijn in uw bedrijf. We leveren kwalitatief hoogwaardige trainingen, ontworpen door ervaren taaltrainers met een zakelijke achtergrond. We besteden tijd aan het creëren van de training. Hiervoor bespreken we de eisen, ideeën en niveaus van de kandidaten. Laat ons weten wat uw wensen zijn en we zullen ons best doen een maatwerk programma te leveren.